ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
לנקום משיקה את אבסולו טאן
המייק אפ מותאם לעור של נשים בגיל המעבר. כחלק מאסטרטגיית השיווק יישלח המוצר לנשים מפורסמות כדי להתנסות
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
טל פמסון
13/2/2005 11:25
חברת הקוסמטיקה לנקום השיקה בימים אלו את אבסולו טאן, מייק-אפ המבוסס על מרכיבי קרם הטיפוח אבסולו של לנקום המותאמת לעור של נשים בגיל המעבר.
 
לדברי גילי בן חור, מנהלת השיווק של לוריאל ישראל, אסטרטגיית הפילוח של לנקום נולדה מתוך מחקרים שעורכת החברה מידי שנה על כ-100 אלף נשים ברחבי העולם, מהם עלה הצורך לתת מענה לטיפוח ואיפור לנשים בגילאי 50+.
 
על מנת להגיע אל קהל היעד, יוצאת לנקום בשיתופי פעולה אסטרטגיים הכוללים: השקה משותפת עם רשת "המשביר החדש לצרכן", כאשר במהלך חודש פברואר יתקיימו אירועי השקה בנקודות המכירה, במהלכם יעניק צוות המאפרים של לנקום ייעוץ ואיפור אישי ללקוחות הרשת.
 
בנוסף, כל לקוחה שתרכוש מוצרי טיפוח ו/או איפור של לנקום בסכום של 400 שקלים ומעלה, תקבל במתנה את "Le Gift": סט מוצרים מסדרת אבסולו בגודל מיוחד, בשווי 670 שקלים.
 
כמו כן, תתבצע פעילות ההשקה בחודש מרץ בסניפים  של סופר פארם וניו-פארם. ובנוסף לפעילות זו, מציינת בן חור, "איתרנו עוד שני קהלי מטרה: נשים ידועות בשכבת הגיל הזו ומאפרי צמרת בישראל. בימים אלה אנו שולחים להם את המייק-אפ להתנסות אישית".
 
מסקר TGI שנערך עבור לנקום ב-2004 בקרב נשים בגילאי 50+, עולה כי מרבית הנשים בגילאים אלו הן נשים עובדות, בעלות הכנסה מעל לממוצע, המהוות 12% מסך האוכלוסייה בישראל - כ-213 אלף נשים. רובן בעלות משפחה וילדים בוגרים.
 
72% מהנשים בגילאים אלו מתגוררות בעיר. 30% מהן מתגוררות בת"א ואזור גוש דן, 12% באזור השרון, 30% באזור חיפה והצפון, 13% בירושלים והסביבה ו- 13% באזור הדרום.
 
עוד עולה מהסקר כי נשים בגילאי 50+ מתעניינות בשלושה נושאים מרכזיים, באופן מובהק ביחס לכלל אוכלוסיית הנשים: הן מתעניינות בחדשות, דואגות לבריאותן (דיאטה, כושר גופני וטיפוח) ובעלות נטיות שמאלניות-קפיטליסטיות-חילוניות.
 
עוד נמצא כי נשים הנמצאות בגיל המעבר נמצאות בקונפליקט מתמיד: מצד אחד הן מרגישות צעירות ויעילות מתמיד (הן בעלות סדר יום מובנה ומסודר: הן עובדות, לומדות, מטיילות ומתעמלות), אולם מצד שני הן סובלות מסימפטומים פיזיים (גלי חום, דיכאון, עייפות, עלייה במשקל, אוסטופורוזיס וירידה בחשק המיני).
 
נשים בגילאים אלו חרדות למראה החיצוני שלהן והן מודעות לשינויים הרבים החלים בו: 84% מהנשים משתמשות בקרם טיפוח לפנים, 39% מהן מוגדרות כמשתמשות כבדות (משתמשות בקרם יותר מפעם אחת ביום) ומרבית הנשים בגילאי 50+ משתמשות במותגים יוקרתיים במידה משמעותית, ביחס לכלל אוכלוסיית הנשים.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...