ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
DMO תשווק ציוד משרדי
הרשת מרחיבה את פעילותה ותתחרה מול רשת קרביץ. המכירות בשוק הציוד המשרדי בישראל מוערכות ב-1 מיליארד דולר בשנה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
רונית מורגנשטרן
13/2/2005 8:40
רשת DMO, המתמחה בעיקר במכירת ראשי דיו חלופיים למדפסות, מרחיבה את תחומי פעילותה ונכנסת לתחום הציוד המשרדי, שם תתחרה בעיקר מול רשת קרביץ. המהלך יכלול את 22 חנויות הרשת הפרושות ברחבי הארץ. המכירות בשוק הציוד המשרדי בישראל מוערכות ב-1 מיליארד דולר בשנה.
 
דורון עמית, מנכ"ל ובעלי DMO, אומר כי החברה הציבה לעצמה יעד להיות שחקן משמעותי בשוק זה עד תום שנת 2006. לדבריו , הרעיון המרכזי מאחורי התרחבות הרשת הוא יצירת רשת חנויות מתמחות במרכזי הערים, המעניקות פתרון רחב לכל צורכי הלקוח בתחום הציוד המתכלה, הציוד המשרדי, וציוד המחשב. הכנסות DMO בשנת 2004 היו כ-90 מיליון שקל.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...