 |
רשת DMO, המתמחה בעיקר במכירת ראשי דיו חלופיים למדפסות, מרחיבה את תחומי פעילותה ונכנסת לתחום הציוד המשרדי, שם תתחרה בעיקר מול רשת קרביץ. המהלך יכלול את 22 חנויות הרשת הפרושות ברחבי הארץ. המכירות בשוק הציוד המשרדי בישראל מוערכות ב-1 מיליארד דולר בשנה. דורון עמית, מנכ"ל ובעלי DMO, אומר כי החברה הציבה לעצמה יעד להיות שחקן משמעותי בשוק זה עד תום שנת 2006. לדבריו , הרעיון המרכזי מאחורי התרחבות הרשת הוא יצירת רשת חנויות מתמחות במרכזי הערים, המעניקות פתרון רחב לכל צורכי הלקוח בתחום הציוד המתכלה, הציוד המשרדי, וציוד המחשב. הכנסות DMO בשנת 2004 היו כ-90 מיליון שקל.
|
 |
 |
 |
 |
|
|