ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מפרסמים לפרסומאים
מיוחד ל-NRG: "נשיונל ג'יאוגרפיק" חוגגים את היותם הירחון הנקרא בישראל בסרטון שיישלח למשרדי הפרסום . הקרנת בכורה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
10/2/2005 14:56
המגזין "נשיונל ג'יאוגרפיק" (מבית "מעריב") פותח בימים אלה במסע פרסום באמצעות אוקר אינטראקטיב, המיועד לקהל הפרסומאים. בימים הקרובים יגיע למשרדי הפרסום סרטון הקמפיין, המבליט את העובדה ש"נשיונל ג'יאוגרפיק" הוא הירחון הנקרא בישראל.

מסקר TGI האחרון עולה שהגירסה הישראלית של הירחון האמריקאי הנודע היא הירחון הנקרא ביותר בישראל. לפי נתוני הסקר, לירחון 7.4 אחוזי חשיפה בקהל הבוגר, ו-6.6 אחוזי חשיפה בקרב הנוער.

גם הדו-ירחון מבית נשיונל ג'יאוגרפיק, TRAVELER , במהדורתו העברית, כבש לו מקום של כבוד בקרב הקוראים הישראלים, עם אחוז חשיפה של 5.6% (מדורג שני) תוך שנתיים בלבד מהוצאתו לאור.

לצפייה בסרטון לחצו כאן.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...