ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מגדילים את האחריות
חברת "כרומגן" יוצאת בקמפיין חורף, תחת הסיסמה: "עם מי תתקלח ב-2013?"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
9/2/2005 12:54
חברת "כרומגן" מקיבוץ שער העמקים יוצאת בקמפיין חורף תחת הסיסמה: "עם מי תתקלח/י ב-2013?". הקמפיין הינו קמפיין שילוט בפריסה ארצית, שיכלול שלטי חוצות ושילוט בתנועה (עורפי אוטובוסים) וגם פרסום באינטרנט. תקציב הקמפיין הוא כ-100 אלף דולר, באמצעות חברת המדיה "טופ מדיה".

הקמפיין נועד לקדם מעבר של "כרומגן" ל-8 שנות אחריות לדודי השמש, במקום 5 שנים עד כה. המעבר צפוי להתרחש מפברואר ועד אחרי פסח. בחברה מציינים שככלל, ניתנות כיום לדודי השמש בענף 5 שנות אחריות על פי התקן המחייב.

החברה סיימה בימים אלה תהליך מיתוג מתמשך שארך כשנה, במסגרתו גם שונה לוגו החברה, והוספה לו החמנייה, שנועדה לבידול דודי "כרומגן" מהמתחרים.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...