ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
קוקה-קולה משקיעה במיצג "קוקה-קולה פלאנט"
החברה תשקיע 3 מיליון שקל במיצג. המהלך ילווה בסיסמה "מסע אל קצה החושים" כהמשך לפעילות כפר המוזיקה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
אסנת כותן
8/2/2005 9:45
חברת קוקה-קולה תשקיע סכום של כ-3 מיליון שקל בקידום פרויקט Coca Cola Planet - כיפת ענק שבה יתקיים מיצג ייחודי, הכולל מערכות לייזר, תאורה, וידיאו, סראונד-סאונד ואפקטים שונים. תכליתו של המהלך היא להמשיך בחיזוק הקשר בין המותג קוקה-קולה לבין עולם תוכן של מוזיקה - כהמשך לפעילות כפר המוזיקה בניצנים.
 
המהלך ילווה בסיסמה "מסע אל קצה החושים", והפעילות השיווקית סביבו תכלול קמפיין פרסום באמצעות דחף 1, שיעלה ב-14 בפברואר בטלוויזיה בערוצים 24, 10, 2 ו-MTV. הקמפיין יכלול גם מודעות בעיתונות ארצית, מגזינים, עיתונות נוער ושיתוף פעולה עם תחנות רדיו. כמו כן עוצבו תוויות קוקה-קולה ברוח הקמפיין: "קוקה-קולה פלאנט - מסע אל קצה החושים". קוקה-קולה פלאנט יופעל בגני יהושע בתל-אביב, ויתווסף להקרנה גם מיצג המבוסס על מוזיקה מקורית של להקת אסטרל פרוג' קשן.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...