 |
חברת קוקה-קולה תשקיע סכום של כ-3 מיליון שקל בקידום פרויקט Coca Cola Planet - כיפת ענק שבה יתקיים מיצג ייחודי, הכולל מערכות לייזר, תאורה, וידיאו, סראונד-סאונד ואפקטים שונים. תכליתו של המהלך היא להמשיך בחיזוק הקשר בין המותג קוקה-קולה לבין עולם תוכן של מוזיקה - כהמשך לפעילות כפר המוזיקה בניצנים. המהלך ילווה בסיסמה "מסע אל קצה החושים", והפעילות השיווקית סביבו תכלול קמפיין פרסום באמצעות דחף 1, שיעלה ב-14 בפברואר בטלוויזיה בערוצים 24, 10, 2 ו-MTV. הקמפיין יכלול גם מודעות בעיתונות ארצית, מגזינים, עיתונות נוער ושיתוף פעולה עם תחנות רדיו. כמו כן עוצבו תוויות קוקה-קולה ברוח הקמפיין: "קוקה-קולה פלאנט - מסע אל קצה החושים". קוקה-קולה פלאנט יופעל בגני יהושע בתל-אביב, ויתווסף להקרנה גם מיצג המבוסס על מוזיקה מקורית של להקת אסטרל פרוג' קשן.
|
 |
 |
 |
 |
|
|