 |
חברת טלפארם, מקבוצת פישמן רשתות, חתמה עם רשת הספרים דיונון על הסכם למכירת תרופות ללא מרשם בסניפי הרשת. זאת לאחר שכבר סיכמה עם רשת סופרפארם וסטימצקי. במעמדי המכירה יוצגו מוצרים כמו: תוספי מזון, ויטמינים, אמצעי מניעה ותרופות מוכרות, בניהן משככי כאבים, מורדי חום תרופות נגד צינון ועוד. זהו הסכם הפצה נוסף שנחתם על ידי טלפארמה ומצטרף לשורת הסכמים שחתמה החברה לאחרונה מול גורמים שונים בענף. החברה שבשליטת איש העסקים, אליעזר פישמן, מתכוונת להיות גורם מרכזי בשוק מכירות תרופות ללא מרשם מחוץ לבתי המרקחת וזאת עם פתיחת השוק לקראת המחצית השנייה של שנת 2005. אסף מידן, מנהל תחום תרופות ללא מרשם, מציין, שעל פי התוכנית האסטרטגית, במהלך המחצית השנייה של שנת 2005 החברה תשווק בכ-300 נקודות מכירה בכל רחבי הארץ: בחנויות מזון פרטיות, ברשתות עשה זאת בעצמך, בחנויות לציוד מחנאות ומכשירי כתיבה, תחנות דלק, חנויות ספרים, חנויות למוצרי תינוקות, בתי מלון ואכסניות נוער. כמו כן, על פי התוכנית האסטרטגית, תוך 3 שנים החברה תגיע לפלח שוק של כ-30% משוק מכירות התרופות ללא מרשם, לא כולל את 3 רשתות השיווק הגדולות. מידן מציין עוד, כי שוק התרופות מחוץ לבתי המרקחת יגלגל כ-90 מיליון דולר בשנתיים הקרובות.
|
 |
 |
 |
 |
|
|