ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
בחברה טובה
20 משרדי פרסום הגישו מועמדות לתחרות "הקמפיין החברתי לשנת 2004". הבחירה בידי הציבור הרחב
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
6/2/2005 12:31
20 משרדי פרסום הגישו מועמדות לתחרות "הקמפיין החברתי המוביל לשנת 2004" - שייבחר על ידי הציבור הרחב. התחרות היא יוזמה משותפת של זכיינית ערוץ 2 טלעד ואתר TheMarker.
 
בין העמותות והארגונים  המיוצגים בקמפיינים, נמנים: "גדולים מהחיים", "אל"י- אגודה להגנת הילד", "על"ם- עמותה למען ילדים ונוער במצוקה ובמצבי סיכון", "צו פיוס", האגודה לסכרת נעורים, איל"ן, עמותת יד ושם ועוד.
 
"אנו מעריכים ששיטת התחרות לבחירת הקמפיין החברתי, תגביר את החשיפה למכלול הפעילויות החברתיות אשר זקוקות לסיוע ועזרה של הציבור בהיבטים שונים של התנדבות, תרומות וממשקים נוספים", אומר אילן טוביהו, משנה למנכ"ל טלעד.
 
יצוין כי הקמפיין הזוכה יוכרז בכנס השיווק השנתי שיערך ב-22 בפברואר במלון הילטון בתל אביב, תחת הכותרת "מפת השיווק החדשה של ישראל".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...