ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
שניים סוכר
אבשלום פולק ותמרה גנור מככבים בקמפיין החדש לקפה "ארומה" של עלית, כ"זוג צעיר ועדכני"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
6/2/2005 11:33
שטראוס-עלית יוצאת בקמפיין לקפה "ארומה" החדש, בהשקעה של כ- 2 מיליון דולר. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי Y&R, יכלול פרסומות בטלוויזיה ובשילוט חוצות, תחת הסיסמא: "עלית קפה - בדיוק כמו שאני אוהב".
 
הסרטון, בכיכובם של השחקנים אבשלום פולק ותמרה גנור ובבימויו של שחר סגל, יציג סיטואציית היכרות של "זוג צעיר ועדכני".
 
כפי שפורסם ב-NRG, חברת הקפה של שטראוס-עלית יצאה לאחרונה בהשקה מחודשת לקפה ארומה, כחלק ראשון ממהלך למיתוג מחודש לכלל מוצרי הקפה של החברה.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...