 |
תנובה יוצאת החודש במבצע ענק על כל קטגוריית הגבינות הלבנות מתוצרתה, שייקרא "מבצע משכנתה". במסגרת המבצע תעניק תנובה שני פרסים בגובה 250 אלף שקל כל אחד, לכיסוי המשכנתה. תנובה תשקיע במבצע הגדול 2 מיליון שקל, והוא יחליף את מבצע "המצלצלים" שרץ ב-5 השנים האחרונות. לדברי חגית אדלר, מנהלת חטיבת עסקים ושיווק בתשלובת החלב: "מסקרי צרכנים שערכנו, עולה כי עבור המשפחה הישראלית הממוצעת, סגירת המשכנתה היא בגדר החלום האולטימטיבי". נתונים שאספה החברה מ הבנק הבינלאומי הראשון למשכנתאות לקראת פרסום המבצע מראים, כי מדי חודש לווים בממוצע 5,500 איש משכנתה, וכי בשנת 2004 היה גידול של 19% בלקיחת הלוואות משכנתה בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. בכדי להשתתף במבצע יש לאסוף ולשלוח 4 מכסים מכל מוצרי "הגבינות עם הבית", למעט אריזות 100 גרם. ככל שייאספו יותר מכסים, יגדל סיכוי הזכייה בהגרלה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|