ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
ניחוח איטלקי
מיוחד ל-NRG: הקרנת בכורה לקמפיין החדש והסקסי לבושם החדש לגבר אקווה מבית בולגרי
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
1/2/2005 10:10
בית  התכשיטים האיטלקי "בולגרי", יוצא בקמפיין לרגל השקת הבושם החדש לגבר -  "אקווה", בהיקף של 1.5 מיליון שקלים.
 
הקמפיין, בהפקה פרטית של בית בולגרי,  יכלול טלוויזיה, עיתונות ושילוט חוצות. הקמפיין צולם באי סרדיניה שבאיטליה,  על ידי צלמי האופנה הבינלאומיים מרט אלס ומרקוס פיגוט.
 
מהחברה נמסר עוד כי את הקמפיין מוביל הדוגמן האיטלקי אוריאול אלקדו,  "המבטא במראהו הייחודי את הגבר המשתמש ב'אקווה' - גברי , נמרץ, טבעי ומרענן כטל הזריחה".
 
לצפייה בסרטון לחצו כאן.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...