ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
לא כולם התגעגעו לחורף
אדלר חומסקי & ורשבסקי בקמפיין התרמה ל"שנטי במדבר" – בית לנוער בסיכון בדרום הארץ
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
30/1/2005 16:39
קמפיין התרמה ל"שנטי במדבר", אשר הופק כולו בהתנדבות, עולה היום באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי. משרד הפרסום הפיק 2 תשדירי פרסום הקוראים לציבור לתרום להקמת "שנטי במדבר", בית חם בדרום לנוער בסיכון.

הסרטון הראשון, "לא כולם התגעגעו לחורף", שאורכו 30-40 שניות, מתאר יום גשום בו גם מבוגרים וגם ילדים משתעשעים עם טיפות הגשם. על רקע זה עולה כתובית – "22,000 נערים בדרום הארץ חיים בסיכון. עזרו לנו להקים את שנטי במדבר – בית חם לילדי הדרום. לתרומות 050-8888-500".

בסרטון השני, "התחזית", שאורכו 25 שניות, נאמר ש"התחזית קודרת ל-22,000 בני נוער בסיכון".

בנוסף, יעלה הקמפיין גם באינטרנט, בעיתונות וברדיו.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...