ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
הצלחה לפסטיבל לולי
פסטיבל הפעוטות של HOT - לולילנד - מעורר התעניינות. כ-50 אלף הורים וילדים ביקרו בשלושת הימים הראשונים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
טל פמסון
27/1/2005 15:49
פסטיבל הפעוטות של HOT - לולילנד שמתקיים במרכז עזריאלי מעורר התעניינות רבה בקרב הורים וילדים. בשלושת הימים הראשונים לפסטיבל ביקרו בו כ-50 אלף הורים וילדים. הפסטיבל הינו הפנינג מיוחד לפעוטות והורים הנקרא על שם לפעוטות- "לולי"- ב-HOT. הפסטיבל הופק ע"י חברת סופרפוש בהשקעה העומדת על כ-1.5 מיליון שקל.
 
ארנון תורן, מנכ"ל מרכז עזריאלי מסר: "הצלחת פסטיבל לולילנד העלה את מספר המבקרים בקניון באופן משמעותי, אם ביום רגיל מבקרים בממוצע בקניון כ-30 אלף אנשים, ביום הראשון של הפסטיבל הגיעו כ-40 אלף איש, ביום השני מעל ל-50 אלף איש וביום השלישי כ-55 אלף מבקרים.
 
"אני מעריך כי עד סוף השבוע יבקרו בסך הכל בכל ימות הפסטיבל כ- 100 אלף הורים וילדים", אמר תורן. הפסטיבל ימשך עד יום שישי ה-28.1.05.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...