ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
תקציב המדיה של מטרנה למכרז
תקציב הקריאטיב עבר לפני כשנה וחצי לטמיר-כהן ואילו תקציב המדיה מטופל כיום בטופ מדיה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
27/1/2005 12:12
תקציב המדיה של מטרנה יוצא למכרז. החברה פנתה לאחרונה לספר חברות מדיה בהן:  טופ-מדיה המטפלת בתקציב כיום,  פרו-מדיה, יוניברסל-מק'אן (מקבוצת מק'אן-אריקסון) ולמשרד הפרסום טמיר-כהן, המטפל כיום בתקציב הקריאייטיב של החברה.
 
כזכור, לפני כשנה וחצי ערכה מטרנה רה-ארגון כולל במערך הפרסום. במסגרת זו, הופסקה ההתקשרות עם משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, שטיפל עד אז בתקציב הכולל של החברה ונערכה הפרדה בין תקציבי הקראייטיב והמדיה. תקציב הקריאייטיב עמד למכרז, בו זכה לבסוף טמיר-כהן ואילו תקציב המדיה נמסר לטופ מדיה.
 
יצוין כי בעקבות פרשת רמדיה, שינתה מטרנה אסטרטגייה פרסומית, ומפרסמת מאז תחת הסיסמה: "הכי קרוב לאמא".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...