 |
מזג האוויר הסגרירי מיטיב עם ויסוצקי, כך טוען רוני ויינשטיין, מנכ"ל החברה. לדבריו, החברה הציגה גידול של כ-7.8% במכירות בחודש דצמבר 2004 לעומת חודש דצמבר 2003. עוד מוסיף ויינשטיין כי על-פי נתוני מדד נילסן, ויסוצקי מובילה את שוק התה עם 80.4% נתח שוק. על-פי מדד נילסן, מכירות התה קפצו (במונחים כספיים) בדצמבר במעל 29% מבחודש הקודם. בעקבות ההשקה שביצעה לפני כחודש, של סדרת תה חדשה בשם "ניחוחות הגליל" - חליטות על בסיס צמחי תבלין שנולדה בפיתוח ישראלי מקורי - הצליחה ויסוצקי לתפוס בתוך חודש 11.6% מקטגוריית חליטות הצמחים. לדברי ויינשטיין, גידול של כ-8% לגוף המוביל את שוק התה בישראל מהווה הצבעת אמון גורפת של הציבור בישראל במוצרי החברה. הצלחה זו בולטת על רקע כניסת גורמים חדשים לענף, לצד המתחרה הוותיק ליפטון, שתופס כ-11.6% נתח שוק.
|
 |
 |
 |
 |
|
|