ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
ויסוצקי: המכירות גדלו בדצמבר האחרון ב-7.8%
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
נורית קדוש
26/1/2005 9:05
מזג האוויר הסגרירי מיטיב עם ויסוצקי, כך טוען רוני ויינשטיין, מנכ"ל החברה. לדבריו, החברה הציגה גידול של כ-7.8% במכירות בחודש דצמבר 2004 לעומת חודש דצמבר 2003. עוד מוסיף ויינשטיין כי על-פי נתוני מדד נילסן, ויסוצקי מובילה את שוק התה עם 80.4% נתח שוק.
 
על-פי מדד נילסן, מכירות התה קפצו (במונחים כספיים) בדצמבר במעל 29% מבחודש הקודם. בעקבות ההשקה שביצעה לפני כחודש, של סדרת תה חדשה בשם "ניחוחות הגליל" - חליטות על בסיס צמחי תבלין שנולדה בפיתוח ישראלי מקורי - הצליחה ויסוצקי לתפוס בתוך חודש 11.6% מקטגוריית חליטות הצמחים.
 
לדברי ויינשטיין, גידול של כ-8% לגוף המוביל את שוק התה בישראל מהווה הצבעת אמון גורפת של הציבור בישראל במוצרי החברה. הצלחה זו בולטת על רקע כניסת גורמים חדשים לענף, לצד המתחרה הוותיק ליפטון, שתופס כ-11.6% נתח שוק.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...