ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
טמפו בוחנת ייצור מים זכים וטהורים
מדובר במים שעברו תהליכי עיקור וסטריליזציה,ומותאמים בעיקר לתינוקות או לאנשים בעלי מערכת חיסונית חלשה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
נורית קדוש
26/1/2005 9:00
חברת טמפו בוחנת ייצור מים זכים טהורים,כחלק מטרנד הבריאות העולמי. מדובר במים שעברו תהליכי עיקור וסטריליזציה,ומותאמים בעיקר לתינוקות או לאנשים בעלי מערכת חיסונית חלשה.
 
בכירים בענף מעריכים, כי בשל העובדה כי למותג המים המינרלים האיטלקי סאן בנדטו שמשווקת החברה אין מוצר כזה, הרי שבפני טמפו עומדות שתי אפשרויות: האחת היא רכישת חברת מי-טל מאילת, המתמחה בייצור ובשיווק מים זכים טהורים בכדים. האפשרות השנייה היא ייצור מותג מים פרטי, עם או בלי מינרלים,על-ידי שימוש בקו ייצור המשקאות הקלים, אשר כבר עתה המים עוברים בו תהליך הרחקת מלחים מומסים. בעבר ניסתה רמדיה לשווק מים זכים טהורים לתינוקות, אך תוך זמן קצר הורידה את המוצר, עקב חוסר ביקוש.
 
תגובת אירינה שלמור, דוברת טמפו: "בימים אלה בוחנת החברה תהליך ייצור חדשני של מים זכים ומטוהרים. התהליך נמצא בבדיקה, והוא תואם את המגמות הכללעולמיות בייצור ובשיווק מים בעלי ערכים בריאותיים".
 
היקף מכירותיה של טמפו ב-9 החודשים האחרונים של 2004 עומד על 455 מיליון שקל. בין המותגים שהיא מייצרת ומשווקת: "גולדסטאר","מכבי",היינקן,מרפי' ס ו"בירה נשר". במשקאות הקלים יש לטמפו זיכיון לייצור "פפסי", " פפסי-מקס" ו"סבן אפ". כמו כן היא מייצרת את "ג' אמפ ".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...