ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
דוגמא אישית
מנכ"ל יבואנית אינדולה מככב במודעות פרסום למוס-צבע - מוצר יוניסקס חדש של החברה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
25/1/2005 11:22
גדעון קוסמטיקס, יבואנית המותג אינדולה, יוצאת בקמפיין השקה ל"מוס-צבע" – המשלב גם עיצוב וגם צבע במוצר אחד,  המיועד לגברים ונשים.
 
הקמפיין,באמצעות משרד הפרסום דרורי-שלומי, כולל שלטי חוצות בפריסה ארצית ותשדירי רדיו, בהשקעה של כ-400 אלף דולר.
 
את המודעות לגברים מוביל גדעון כהן, מנכ"ל משותף בחברה, הממחיש את יתרונות המוצר והשפעתו על מראה שיער השיבה. במודעות לנשים מככבת דוגמנית הבית של אינדולה, מריאנה שיפר הבריטית, שממחישה את עיצוב השיער, תוך חיזוק הגוון בצבעים עדכניים.
 
למעלה: גדעון כהן, למטה: מריאנה שיפר, שניהם בפרסומת לאינדולה
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...