ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מדליית זהב לקמפיין העזים של פז
הקמפיין, שהופק על ידי משרד הפרסום מקאן-אריקסון, זכה במדלייה במסגרת פסטיבל ניו יורק
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
18/1/2005 13:43
קמפיין העזים של חברת הדלק פז, זכה במדליית זהב במסגרת פסטיבל הפרסום בניו יורק.
 
הקמפיין, שהופק על ידי משרד הפרסום מקאן-אריקסון, זכה בתחרות ה-AME, המשלבת בדיקת אפקטיביות יסודית של התוצאות השיווקיות של הקמפיין, יחד עם ציון קריאטיבי.
 
הקמפיין, תחת הסיסמה "נפלה עליך עז?", השיק את השירותים השונים שמציעה פז במתחמי החברה, הכוללים מלבד תחנות דלק גם אפשרות קנייה ומשיכת מזומנים בחנויות  Yellow.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...