ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
זה מדבק
אדקיט תפיץ בארץ את דו"ח "מדבק" - שיציג מדי רבעון את הרעיונות השיווקיים הלא שגרתיים ביותר בעולם
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
17/1/2005 13:45
ספקית שירותי המידע אדקיט תפיץ בארץ את דו"ח "מדבק" (Contagious) - שירות מחקרי שוק חדש שיציג את המגמות החמות ביותר ואת הרעיונות השיווקיים הלא שגרתיים והמצליחים ביותר בעולם.
 
הדו"ח, הנערך על ידי פול קמפ-רוברטסון (המנהל הקריאטיבי לשעבר של סוכנות הפרסום הבינלאומית ליאו ברנט), יגיע אל המנויים פעם ברבעון, ויכלול מגזין בנושאים: שיווק ויראלי, חסויות, קידום מכירות בתוך חנויות, מיתוג תוכן, שיווק גרילה, בלוגים, שימושי Web אינטראקטיביים, מיצבים, שיווק נסיוני, עיצובי מוצר ייחודיים, שתפ"ים ועוד. 
 
מנכ"ל חברת אדקיט, חזי לביא, מסר: "עד היום לא היה כלי שעוזר להעריך ולהבין את היוזמות והמהלכים השיווקיים החדשניים ביותר. ’מדבק’ נוגע בעיקר ברעיונות השיווקיים המיוחדים והחריגים היוצרים דיאלוג בין מותגים ובין האנשים הקונים אותם. המטרה של המוצר החדש לסקור את התמונה ה’גדולה’ מעיצוב המוצרים לחדשנות המקוונת, ממשחקי וידאו ככלי שיווקי ועד תכנים מערכתיים". 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...