ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
איך עושים במבה?
אסם השקיעה מיליון שקלים בפתיחה מחודשת של מרכז המבקרים במפעל הבמבה בחולון
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
17/1/2005 13:41
חברת אסם השקיעה מיליון שקלים, בפתיחה מחודשת של מרכז המבקרים במפעל הבמבה בחולון.
 
הביקור במרכז המבקרים החדש כולל צפייה בסרט אנימציה קצבי ומשעשע לילדים, אשר הופק בסגנון תוכנית אירוח. במהלך התוכנית מארח תינוק הבמבה את הדמויות "ברביקיו" ו"גריל" ויוצא לכתבות שטח, במסגרתן הוא מספר על מוצרי החברה השונים.
 
בהמשך ניתן להשתתף בסיור בן 50 דקות, במחלקת הייצור של המפעל.
 
מנהל מטה השיווק של אסם, עמיר לוי, מסר כי "מדי שנה מגיעים אלפי ילדים לבקר במרכז המבקרים של אסם ולכן מצאנו לנכון להשקיע מחשבה רבה במרכז החדש, ולהתאימו לעולמם של ילדים, בתכנים ובעיצוב".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...