ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
"המשביר החדש לצרכן" בקמפיין פרסום למבצע "Stock Day"
את הקמפיין, בתקציב של כ-2 מיליון שקל, תוביל הסיסמה "חגיגה של הנחות מטורפות - 'המשביר החדש לצרכן' הקניות הכי טובות שלך"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
13/1/2005 17:20
רשת "המשביר החדש לצרכן" יוצאת בימים אלה בקמפיין חדש למבצע "Stock Day" שתקיים הרשת בתאריכים 19-21 בינואר (ימים רביעי חמישי) תחת הסיסמה: "חגיגה של הנחות מטורפות" – 'המשביר החדש לצרכן' הקניות הכי טובות שלך".  תקציב הקמפיין כ-2 מיליון שקלים.

בפרסומת נראות נשים יושבות בתוך רכבת הרים בלונה פארק, כשבכל חלק מהמסלול מוצגות ההנחות השונות שבמבצע.

הקמפיין ישודר בערוצים 2, 10, 9, ברדיו האזורי ובעיתונות הארצית והרוסית.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...