 |
קרן הון הסיכון הישראלית JVP ממשיכה להאמין ב-XMPie. הקרן הירושלמית השקיעה 5.5 מיליון דולר נוספים בחברה מנתניה, המפתחת תוכנות להוצאה לאור דינמית. זהו סבב הגיוס השלישי שבו משקיעה JVP בחברה, ללא צירוף של קרן הון סיכון נוספת לגיוס. מוצר הדגל של XMPie, " פרסונל אפקט" מסייע בייעול ובהפקה של מסמכי שיווק ישיר מותאמים אישית בדפוס ובכל תחומי המדיה האחרים. התוכנה מגשרת בין עיצוב, נתונים והדפסה, ומאפשרת שיווק רלוונטי, שמגדיל את אפקטיביות השיווק ומשפר את מערך קשרי הלקוחות. החברה הוקמה בשנת 2000 על-ידי יעקב אייזיקוביץ', ראובן שרווין וישראל רות. עד כה גייסה XMPie כ-13 מיליון דולר, בעיקר מ-JVP, אך בתחילת הדרך של החברה השקיעה בה גם סאיטקס סכום של כ-2 מיליון דולר, כהשקעה אסטרטגית. משרדי החברה ממוקמים בניו-יורק, יש לה מרכז פיתוח בנתניה והיא מעסיקה 40 עובדים. בנוסף לגיוס, הודיעה XMPie על מינויו של איל גולדורגר לתפקיד סמנכ"ל התפעול של החברה. גולדורגר שימש עד לתקופה האחרונה כסגן נשיא בכיר למוצרים צרכניים והפצה בחברת WhenU, העוסקת בשיווק מקוון. לפני כן שימש כמנכ"ל חברת GoCargo.com, מערכת מסחר מבוססת אינטרנט לשילוח מכולות. אלון בלוך, שותף בקרן הון הסיכון JVP, אמר כי "בשנה החולפת הגדילה XMPie את מכירות מוצר הדגל שלה ב-300%. ההשקעה של JVP צפויה לסייע לחברה להגדיל את צוותי המכירות והתמיכה כדי לתת מענה לביקוש הגדל של לקוחות XMPie".
|
 |
 |
 |
 |
|
|