ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
ניופאן בקמפיין למסכים הדקים של טושיבה
המותג מהווה כיום 30% משוק המסכים הדקים ובחברה מקווים שהקמפיין יביא לגידול של 50% במכירות
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
12/1/2005 11:28
ניופאן, יבואנית מוצרי החשמל ואלקטרוניקה, יוצאת בקמפיין פרסום רחב היקף למסכים הדקים של טושיבה – הפלסמה וה-LCD.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, יכלול טלוויזיה, עיתונות, אינטרנט, קולנוע ו-CTV, בהיקף כ-2 מיליון שקלים. הקמפיין ימשיך את השפה הפרסומית של טושיבה - "הכי חד" ויכלול שני סרטוני טלוויזיה המשולבים באנימציה.
 
שאול אסולין, סמנכ"ל השיווק של ניופאן, מציין כי המותג טושיבה מהווה כיום  30% משוק המסכים הדקים. "אנו מקווים כי הקמפיין הקרוב יביא לגידול של 50% במכירות", אומר אסולין.
 
במקביל, יוצאת החברה במבצע אסטרטגי במסגרתו ינתן מכשיר DVD מקליט של טושיבה, בשווי 4,000 שקלים,  על כל קניה של מסך דק טושיבה.

היקף מכירותיה השנתי של ניופאן מוערך ב-100 מיליון דולר בשנה . החברה משווקת מותגים מובילים בתחום הקולנוע הביתי והאודיו, כגון: טושיבה, דנון, קץ JBL, גרונדינג, פיילוט, ולאחרונה הודיעה החברה שהיא תתחיל לשווק גם את מותג הפלזמה  וה-LCD יונדאי .

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...