ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
דידי הררי בקמפיין התנדבות
הקמפיין של עלית להשקת מהדורה מוגבלת של "שוש" באורך גדול במיוחד, בשיתוף עמותת "גדולים מהחיים"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
12/1/2005 10:32
עלית מוציאה מהדורה מוגבלת של חטיף הבוטנים "שוש",  בשיתוף עמותת "גדולים מהחיים", המגשימה חלומות לילדים חולי סרטן.
 
"שוש גדול מהחיים" הוא באורך גדול מהרגיל, ופותח לפני כשנה במיוחד עבור ילד שבשל מגבלה פיזית, לא הצליח להחזיק את החטיף הרגיל.
 
מכירות החטיף המיוחד אמורות לסייע במימון טיסת החלומות לאורלנדו, שמארגנת העמותה מדי שנה ובה משתתפים כ-30 ילדים חולים.
 
את המהלך יגבה קמפיין פרסומי, באמצעות משרד הפרסום ברוקנר-נטע. בקמפיין מככבים דידי הררי, הפעיל בעמותת "גדולים מהחיים", עם בתו נועה.

הקמפיין צולם ויעלה בהתנדבות בזכיינית ערוץ 2 טלעד, ערוץ 10, ערוץ 24 וערוץ תכלת, וכן בעיתונות.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...