ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
הנקל סוד מרחיבה את המותג "טום וג'רי"
משיקה סדרת מוצרי טיפוח לילדים, המצטרפים למשחת השיניים "טום וג'רי" המשווקת מזה כעשור. צופה לגידול של כ-2 מיליון שקל במכירות
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
12/1/2005 10:12
הנקל סוד מחזקת את המותג "טום וג'רי" שבבעלותה, ומשיקה סדרת מוצרי טיפוח לילדים, הכוללת: אל-סבון נוזלי, שמפו ומרכך. המוצרים מתווספים למשחת השיניים "טום וג'רי", שיצאה לשוק לפני כעשור.

דבורה ניר, מנהלת שיווק הקוסמטיקה בחברה, מסרה כי "פיתוח הסדרה תואם את האסטרטגיה השיווקית של הנקל סוד, המציעה ללקוחותיה מותגים המותאמים לצריכה משפחתית ופונים לכל אחד מבני המשפחה באופן ממוקד".
 
לדברי ניר, "תחום מוצרי השמפו והסבון לילדים מהווה הזדמנות להרחבת נתח השוק של החברה שלא על חשבון מוצרים קיימים".
 
בשלב הראשון, ילווה את השקת הסדרה פרסום ממוקד בעיתוני ילדים.  להערכת ניר, צופה החברה להגדיל את מכירותיה באמצעות הסדרה, בכ-2 מיליון שקלים בשנה.
 
היקף שוק השמפו בישראל נאמד בכ-235 מיליון שקלים בשנה (נתוני נילסן, 2003). פלח שוק השמפו לילדים מהווה כ-10% משוק השמפו הכללי. השחקניות העיקריות בשוק הן דר' פישר עם "סרקל" ו"קמיל" וג'ונסון&ג'ונסון.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...