ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
"ה-1 בחודש": אורנג' - ניו-יורק ריקה
הפרסומת של חברת הסלולר להשקת שירותי הדור השלישי, נבחרה על-ידי חברי איגוד המפרסמים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
12/1/2005 9:59
הפרסומת של אורנג' להשקת שירותי הדור השלישי – "ניו-יורק ריקה", זכתה בתואר "ה-1 בחודש" לחודש ינואר,  במשאל שערך המגזין "אותות" בין חברי איגוד המפרסמים.
 
מניתוח
שערך עבור המגזין מכון המחקר מותגים עולה כי הפרסומת, של משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי/Y&R,  זכתה ב-112 נקודות (36% תרומה למותג ו-40% קריאטיביות).
 
המקום השני. סוכן הביטוח מתקשר
שלמור גם במקום השני
אל המקום השני הגיעה הפרסומת  "ביטוח ישיר – סוכן ביטוח מתקשר", אף היא של שלמור-אבנון-עמיחי, עם 39 נקודות (13% תרומה ו-13% קריאטיביות).
  
במקום השלישי מחזיקה הפרסומת "מועצת הירקות – חמישה צבעים" של יהושע/TBWA,  עם 27 נקודות (9% תרומה ו-9% קריאטיביות).
 
הדירוג המלא יתפרסם בגיליון אותות הקרוב.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...