 |
החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (קוקה-קולה) החלה בפעילות ייחודית למגזר הערבי לרגל חג הקורבן, בהשקעה של כחצי מיליון שקל. במסגרת הפעילות עיצבה החברה תווית ייחודית לבקבוקי קולה-קולה ברוח החג: התווית מעוטרת ערבסקות עם כיתוב בערבית על כל אחד מהבקבוקים - "טעם החג". כמו כן כוללת הפעילות מבצע ייחודי למגזר הערבי, שבמסגרתו כל הרוכש מארז שישיה ממשפחת קוקה-קולה יקבל סט חגיגי לסלט, המותאם לשימוש בחיק הטבע. שלי מלצר, מנהלת מותג קוקה-קולה, מסבירה כי בחג הקורבן מתגברת הצריכה לאירועים משפחתיים מחוץ לבית. "לפיכך אנו שמחים להעניק ללקוחותינו מתנה שימושית למועד חגיגי זה. המבצע הותאם במיוחד לחג הקורבן, שבמסגרתו מרבות המשפחות לצאת לפיקניקים ולערוך סעודות משפחתיות חגיגיות ".
|
 |
 |
 |
 |
|
|