 |
/images/archive/gallery/238/622.jpg תווי קניה
צילום: אריק סולטן  |
|
תווי הקו-אופ יאבדו 5% מערכם |
|
זאת בעקבות הסבת סניפי הקו-אופ לסופר סנטר. ערכו של תו בגובה 100 שקל, למשל, עומד בסניפי סופר סנטר על 95 שקל בלבד |
|
|
 | דפדף בכלכלה |  | |
נורית קדוש 11/1/2005 7:52 |
|
|
|
|
 |
בשורה רעה לצרכנים: תווי הקנייה של רשת קו-אופ הריבוע הכחול יאבדו 5% מערכם החל בסוף החודש. הסבת סניפי רשת קו-אופ הריבוע הכחול לסופר סנטר תגרום לאלפי צרכנים שרכשו את התו לאבד 5% מערכו, שכן ערכו של תו בגובה 100 שקל, למשל, עומד בסניפי סופר סנטר על 95 שקל בלבד. אבירם אלכסנדר, יו"ר איגוד גמלאי עיריית תל-אביב, המאגד כ-6,000 גמלאים , קיבל את ההודעה לאחר שרכש בחודש ספטמבר האחרון תווים של רשת הריבוע הכחול בסכום כולל של כ-1.2 מיליון שקל עבור חברי הארגון. אלכסנדר טוען כי הגמלאים רכשו כמות גדולה של תווים, והם לא יספיקו לממשם עד סוף החודש. מהנהלת הריבוע הכחול נמסר כי "תווי הקנייה יכובדו בסניפי סופר סנטר באותם תנאים שהיו מקובלים בסניפי קו-אופ, זאת עד סוף חודש ינואר 2005. עם זאת, הנהלת הרשת נוקטת שורה של צעדים שמטרתם חיזוק כוח הקנייה של הלקוח ושל תווי הקנייה של הריבוע הכחול, ביניהם: המשך המדיניות של הוזלה משמעותית של עשרות רבות של מוצרים מובילים ותגבור ההטבות והמתנות". עו"ד ירון לוינסון, ממלא מקום מנכ"ל רשות ההסתדרות לצרכנות, קובע כי מדובר בשערוריה: "שוב אנו עדים למצב שבו רשתות השיווק לא מתחשבות בצרכנים ולא ממלאות את ההתחייבויות כלפיהם. לא ייתכן שהצרכנים ייפגעו בגלל שינוי חד-צדדי שמבצעת הרשת, בעוד היא לא מספקת לצרכן אלטרנטיבה ובכך הופכת אותו שבוי שלה".
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|