ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
80,000 SMS-ים בחודש לאגד
המיזם מאפשר פניה למוקד המידע של אגד באמצעות SMS כאשר רוב הפונים הם בני נוער, סטודנטים וחיילים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עומר שרביט
10/1/2005 14:11
שלושה חודשים לאחר שהושקה מערכת המידע לנוסע של "אגד" באמצעות SMS מסתמן גידול מרשים בכמות הפניות החודשית לערוץ מידע זה. בחודש האחרון נרשמו 80,000 פניות ועל פי התחזית יגדל מספרן תוך שלושה חודשים ל-150,000 בחודש ועד סוף 2005 ל-200,000 פניות בחודש.
 
במקביל חל קיטון של כ-15% בפניות למוקד המידע המאוייש של "אגד" המתופעל על ידי בזק און ליין, דבר שמצמצם משמעותית את עלויות תפעול המוקד.
 
על פי נתוני "אגד" רוב המשתמשים במערכת המידע באמצעות SMS הם בני נוער, סטודנטים וחיילים. לשירות זה תועלת ייחודית לחיילים המשרתים בבסיסים רחוקים ממרכז הארץ.
 
המערכת מופעלת מכל טלפון סלולרי באמצעות מספר 2800, 24 שעות ביממה כל ימות השנה ומספקת בשלב הנוכחי מידע על קווי השירות הבינעירוניים על פי מוצא ויעד. מחיר השירות (שאלה ותשובה) 49 אגורות.
 
מערכת המידע לנוסע באמצעות SMS פותחה על ידי חברת ההזנק הישראלית "אינטליגייט" והיא ראשונה בסוגה בעולם בתחום התחבורה הציבורית. חיוב הלקוחות מבוצע על ידי חברת "יוניסל" והמפעילים הסלולריים.
 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...