ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
באירלנד נהנים יותר
טמפו משקיעה כחצי מיליון שקל בפסטיבל "מרפ'יס - 4 ימים באירלנד", שנועד לבסס את תרבות צריכת הבירה האירית בישראל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
10/1/2005 12:25
חברת טמפו משווקת הבירה האירית מרפי'ס, תפתח בסוף החודש את פסטיבל "מרפי'ס – 4 ימים באירלנד" השישי, שייתקיים בסינמטק ת"א.
 
בפסטיבל שיהיה פתוח לקהל הרחב , יופיעו הרכבים ואמנים איריים לצד מקומיים, יוקרנו סרטים מאירלנד, ובמקביל יתקיים מידי יום הפנינג אירי.
 
הפסטיבל, בו הושקעו כחצי מיליון שקלים, יגובה בקמפיין פרסום בעיתונות ובשלטי החוצות, באמצעות תדמית  ונישה הפקות.
 
לדברי סער אמיר,מנהלת מותג מרפי'ס בטמפו: "הפסטיבל הוא מרכיב חשוב בבניית תרבות צריכת הבירה האירית בישראל, ובביסוסה של בירה מרפי'ס כבירה אירית איכותית".
 
אמיר הוסיפה כי בירה מרפי'ס אייריש סטאוט ניהנית מגידול של 328%, ומהווה כ-25% משוק בירות הסטאוט בישראל, מאז השקתה בשנת 2000. 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...