ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
המכרז הגדול: פרוייקט חסר תקדים של מעריב "עסקים"
אתם תספרו לנו איזה מוצר אתם רוצים לקנות-אנחנו נמיין את עשרת המוצרים המבוקשים ביותר, ונשיג לכם את הצעות המחיר המשתלמות ביותר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מעריב
10/1/2005 9:13
תשכחו כל מה שידעתם על מכרזי קניות כאלה או אחרים, פרויקט "המכרז הגדול" של מעריב "עסקים" יוצא לדרך, ונותן לכם, בפעם הראשונה, אפשרות לקבוע את חוקי המשחק. אתם תחליטו אילו סוגי מוצרים ישתתפו במכרז - מכונית או קומקום חשמלי - ועד זהות היצרן, שם הדגם וצבע המוצר.
 
מהיום מוזמנים קוראי העיתון לשלוח אלינו בקשות עם תיאור המוצרים שהכי חסרים להם, בדואר האלקטרוני: michraz@maariv.co.il, או באמצעות תיבת הטלמסר בטל': 03-6060686, ואנחנו נעשה את כל השאר. במוסף "עסקים סופשבוע" הקרוב נפרסם את המוצרים המבוקשים ביותר, ונזמין את כל הספקים במדינה להגיש את הצעות המחיר הזולות ביותר מעל דפי העיתון. חולמים על חופשה בחו"ל? זקוקים לכורסת טלוויזיה חדשה, או אולי למייבש כביסה?
 
חשבתם להתחיל ולהתרוצץ בין הספקים והחנויות השונות ברחבי הארץ, בניסיון נואש למצוא את העיסקה המשתלמת ביותר? אז חשבתם. . . תשמרו על האנרגיות שלכם לדברים חשובים יותר, ותנו לנו לדאוג לעסקים שלכם. כל מה שעליכם לעשות הוא להחליט מה אתם צריכים, ואנחנו כבר נתרוצץ, נברר ונבקש הצעות מחיר בשבילכם, עד שתקבלו את ההצעה הזולה ביותר.
 
איך זה עובד? אתם רק צריכים לספר לנו מה הכי חסר לכם בבית, בין אם מדובר בנגן די.וי.די לרכב או בג'יפ חדש, ולחכות לעיתון של יום שישי - אז יתפרסם המכרז הגדול. במשך השבוע אנחנו נקלוט את כל בקשותיכם, נמיין אותן ונרכיב את רשימת "10 הגדולים " של השירותים והמוצרים המבוקשים
ביותר במדינת ישראל. במוסף סופשבוע נפרסם את הרשימה, ונזמין את כל המוכרים ונותני השירותים בארץ להציע באמצעותנו את המחירים הנמוכים ביותר למוצרים שביקשתם.
 
איך משתתפים? פשוט ספרו לנו הכל על המוצר שאתם רוצים, בטלמסר או בדואר האלקטרוני. אל תחששו לפרט, ככל שתדייקו בתיאור המוצר, כך תקבלו מאיתנו שירות טוב יותר. אם אתם מעוניינים בקומקום חשמלי חדש, אנחנו רוצים לדעת מאיזה דגם הוא, איזה יצרן מועדף עליכם וגם מה הצבע הרצוי. אם מדובר בשירות אחר, כמו חופשה או התחברות לאינטרנט המהיר, תנו לנו כמה שיותר פרטים על מה שאתם מבקשים.
 
אל תגבילו את עצמכם למוצרים מהסוגים המופיעים בכתבה, ותנו לדמיון להתפרע (לא יותר מדי) - גם אם מדובר במסע גמלים למצפה רמון, או בעט שכותב בחלל. אולי תופתעו לגלות שעוד אנשים חולקים את הפנטזיות הצרכניות שלכם, ודווקא המוצרים שהתביישתם לבקש הם הנחשקים ביותר. כולנו יודעים שמאחורי קנייה חכמה מסתתרת צרכנות נבונה, ובמרכזה - השוואת מחירים והתמקחות כמובן.
 
אבל כשאתם מתמקחים עם המוכר בחנות, או משתתפים במכרז וירטואלי באינטרנט, אין לכם מושג כמה הצעות מתחרות פספסתם בדרך, מהסיבה הפשוטה שאף אחד אחר לא יודע שאתם מעוניינים במוצר. יתרה מכך: המכרזים הקיימים ממש לא מתחשבים ברשימת הקניות הפרטית שלכם. עד היום, אם המוצר שביקשתם השתתף במכרז כלשהו - הרווחתם, ואם לא - בעיה שלכם. מהיום אתם המנהלים, אתם הקובעים, אתם מחזיקים בפטיש.
לא לצאת פראיירים
הצרכן הישראלי יודע לעמוד על שלו. מצד אחד, רוצה תמיד להתמקח, להשיג את המוצר הזול ביותר ולעולם לא לצאת פראייר. מהצד השני, למי יש זמן וחשק לחרוש את הארץ בחיפוש אחר מבצעים, לטלפן לעשרות חנויות על מנת לברר את מחירה של הטלוויזיה הספציפית שחשקנו בה, או להתמקח על כל שקל עם המוכרת בחנות בשביל לזכות בהנחה נוספת על שואב האבק?
 
בשביל זה בדיוק אנחנו כאן, מחכים לפניות שלכם. 10 המוצרים המבוקשים ביותר יפורסמו במעריב סופשבוע ביום שישי, ואז ניתן לספקים ולמוכרים לעבוד בשבילכם. ההצעות הזוכות במכרז הגדול יפורסמו בשבוע הבא.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...