ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
רוכבים על ההצלחה
קווי זהב, נותנת החסות המרכזית של "השגריר", יוצאת בפעילות חוץ-מסכית בשיתוף התוכנית. המבצע - "השגריר של 012", יגובה בקמפיין טלוויזיה בהיקף 1.2 מיליון שקל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
9/1/2005 10:09
012 קווי זהב מעמיקה את שיתוף הפעולה עם תוכנית הריאליטי "השגריר", ויוצאת בקמפיין טלוויזיה לקידום המבצע "השגריר של 012". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידון, הוא בהיקף כ-1.2 מיליון שקל.
 
במסגרת המבצע, יוגרלו מדי שבוע בין המחייגים לחו"ל באמצעות 012, כרטיסי טיסה זוגיים ליעדים שונים בעולם. כמו כן, ניתן להכפיל את סיכויי הזכייה באמצעות הרשמה
באתר האינטרנט של השגריר.
 
מהחברה נמסר עוד כי הנרשמים באתר אף יוכלו לראות, מדי יום רביעי אחר הצהריים, חלקים מהפרק שישודר באותו הערב. 
 
סמנכ"ל השיווק שלהחברה, נועם יעקובי, מסר כי "המבצע לוקח צעד קדימה  את החסות ומגיש לצופים הצעה אטרקטיבית, הממזגת בין אופי התוכנית המתרחשת בין בירות העולם לבין שימוש בחיוג הבינלאומי של 012".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...