ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מחליפים נוזלים
רקיט בנקיזר מותחת את המותג "סיליט באנג" ומשיקה מוצר ניקוי רצפות, בפורמט של גבישים מרוכזים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
5/1/2005 11:03
חברת רקיט בנקיזר נכנסת לקטגוריית ניקוי הרצפות ומשיקה מוצר חדש תחת המותג "סיליט באנג"  - הראשון בתחומו בפורמט של גבישים מרוכזים ולא נוזל.
 
"סיליט באנג גבישים מרוכזים" מיועד לניקוי רב שימושי ומשלב הסרת אבנית וחלודה, יחד עם יכולת ניקוי כללית. המוצר, בו הושקעו כ-600 אלף דולר, מיועד לשימוש יומיומי לרצפה ומשטחים נוספים בבית.
 
מנכ"ל החברה, ערן תור, מסר כי "מדובר במוצר המביא לשוק רדום וללא חידושים וצמיחה, פורמט חדשני עם בשורה אמיתית לצרכנים".
 
יצוין כי תחום ניקוי הרצפות מוערך ב- 78 מיליון שקלים(50% נוזלים עם ווקס) ונשלט על-ידי סנו, עם מותגים כגון: פוליוויקס וריצפז. שחקניות נוספות בתחום הן: יוניליוור והנקל סוד.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...