ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
דוד הכיטוב חוזר
הפרסומת החדשה של אישי ישיר מתארת את עלילות דוד הכיטוב בדרכו חזרה מפריז
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
5/1/2005 9:59
חברת הביטוח אישי ישיר יוצאת בקמפיין חדש מסדרת "הכי טוב 9 מיליון", בכיכובו של משה איבגי.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי, יכלול טלוויזיה, רדיו ואינטרנט בהיקף מיליון שלקים.
 
בסרטון אנחנו פוגשים שוב את דוד הכיטוב, בדרכו חזרה לארץ מחופשה בפריז. הכיטוב השאיר את האורות ברכב דולקים ולכן פגש מצבר ריק, מהה שאילץ אותו להזמין גרר שיחלץ אותו משדה התעופה.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...