 |
סדרת מוצרי הטיפוח ועיצוב השיער של שוקי זיקרי, שזכתה להצלחה מסחרית ברשתות הפארם, נכנסת עתה לדיוטי פרי בטרמינל 3. סדרת המוצרים תימכר בחנויות ג' יימס ריצ' רדסון. מאז שיצאה לשוק סדרת מוצרי השיער של שוקי זיקרי, היא ממוקמת במקום השני במכירות המוצרים לשיער, עם נתח שוק של כ-15%. מוצרי הסדרה יימכרו בהנחה של 30% ביחס למחירים בשוק המקומי. תחילה יימכרו מוצרי הסדרה כמוצרים בודדים בלבד, ובשלב מאוחר יותר עתידות להצטרף אליהם גם אריזות שי המיועדות לחו"ל. לדברי מייק זיקרי, מנכ"ל הרשת: "אנו צופים כי המוצרים יצליחו אף יותר בדיוטי פרי מאשר בחנויות הפארם, הן בשל המחירים האטרקטיביים והן בשל החשיפה לקהל גדול של תיירים מחו"ל". רשת שוקי זיקרי, בבעלותם הפרטית של מייק ושוקי זיקרי, הוקמה בשנת 1985. כיום היא מונה 10 מספרות ו-3 בתי-ספר לעיצוב שיער, ומעסיקה כ-150 עובדים . הרשת, בשיתוף חטיבת מוצרי הצריכה של אגיס, השיקה לפני כשנה וחצי סדרה בת 30 מוצרים לעיצוב השיער, המשווקת ברשתות הפארם, בסניפי שוקי זיקרי ובפרפומריות נבחרות.
|
 |
 |
 |
 |
|
|