ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
קמפיין השקה לטייסטר'ס צ'ויס מוזהב
הקמפיין, בעלות של 2.5 מיליון שקל, ידגיש את העובדה כי מדובר בקפה בעל טעם... עשיר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
30/12/2004 10:52
אסם-נסטלה יוצאת בקמפיין להשקת קפה הפרימיום של NESCAFE -  טייסטר'ס צ'ויס מוזהב, בהשקעה של 2.5 מיליון שקלים.
 
הקמפיין, בהפקת משרד הפרסום מק'אן-אריקסון, יעלה בערוצים 2, 10 ו-24, תחת הסיסמא: "Congratulations! You finally found a rich one". את הפוסט פרודקשן עשו ב-JCS.
 
סמנכ"ל השיווק של אסם, איציק צאיג, מסר כי "מדובר בקפה עשיר במיוחד ולכן המסר שבאמצעותו בחרנו להוביל את הקמפיין החדש הוא של טעם ומראה עשיר".
 
המותג טייסטר'ס צ'ויס של NESCAFE הושק בישראל בשנת 95'. כיום, מוביל המותג את קטגורית הקפה הנמס המיובש בהקפאה, עם נתח שוק של כ-50% (מצטבר, כספי, לפי נתוני נילסן, נכון לנובמבר 2004).
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...