ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
גידול בפרסום ישראלי ב-MTV
עליה של 10% בזמן האוויר של הפרסומות הישראליות בערוץ. אסם העלתה בשנה החולפת 10 קמפיינים ב-MTV. מנכ"ל IMH: "הערוץ חזק במיוחד בגילאי 12-17"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
29/12/2004 9:55
בקי גריפין אומנם ויתרה על MTV, אך המפרסמים הישראלים כך נראה, ממשיכים לראות את הפוטנציאל המסחרי בערוץ.

חברת IMH המשווקת את ערוץ המוזיקה בישראל, דיווחה על עלייה של 10% בזמן האוויר של הפרסומות הישראליות בערוץ, בשנה החולפת.
 
מנתוני החברה עולה כי במהלך 2004 נקנו על ידי מפרסמים ישראלים  555,144 שניות זמן אוויר, לעומת 501,951 בשנת 2003 .
 
עוד עולה כי חברת אסם, העלתה השנה 10 קמפיינים  ב-MTV, והיא נמצאת בראש טבלת המפרסמים בערוץ לשנת 2004.
 
עוד הובילו את הפרסום בערוץ: החברות הסלולריות פרטנר ופלאפון, מקדונלדס, חברת הכבלים HOT, החברה למשקאות, פרוקטר & גמבל  וחוגלה.

דן רון, מנכ"ל IMH: "מגמת העלייה בפרסום בערוץ,  מוכיחה כי המפרסמים כיום מבינים שכדי להגיע לקהל צעיר עליהם להשתמש במדיה הנוגעת בעולמם".
 
רון הוסיף כי "MTV נחשב לערוץ חזק במיוחד בקרב גילאי 12-17".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...