ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
אורן שבו גיבור על
מככב בקמפיין בחדש ל-Multi מבית לאומי קארד. הקמפיין, בהיקף 1 מיליון דולר, יעלה בטלוויזיה, בעיתונות ובאינטרנט
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
26/12/2004 14:53
לאומי קארד, העוסקת בהנפקה וסליקה של כרטיסי אשראי ובפיתוח פתרונות תשלום, עולה בקמפיין חדש לכרטיס ה-Multi, כרטיס ה"אשראי המתגלגל" הראשון בישראל.  
 
הקמפיין, של משרד הפרסום פובליאיס אריאלי, ממשיך את הקו הפרסומי של החברה תחת המסר: "לאומי קארד. יותר חכם". למסר זה מצטרף הפעם מסר נוסף: "בעזרת המולטי, המציאות מתאימה עצמה לכל צרכן, ללא קשר לבנק שבו מנוהל חשבונו".
 
הקמפיין, בהיקף של מיליון דולר, יעלה בטלוויזיה (ערוצים 10, 2), בעיתונות ובאינטרנט.
 
בסרטון הפרסומת נראה בחור (אורן שבו) המוצא את הכרטיס הלבן (Multi) בארנק של אשתו בזמן שהיא מודדת בגדים בחנות, ומגלה כי לכרטיס כוחות מופלאים, וכי באמצעותו ניתן לשלוט בעולם.

לצורך הצילומים נסגר רחוב שלם ביפו, ונבנתה החנות שבה מתרחשת העלילה.
 
ביים את הסרטון שחר סגל.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

אורן שבו מצטרף לצוות "אהבה מעבר לפינה"


פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...