ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
דיאט קוקה קולה לימון בפעילות חורף
במסגרת זו תקיים קוקה קולה תחרות לבחירת הכתב שיסקר את אירועי הקרנבל מריו דה ז'נרו
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
26/12/2004 13:26
החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (קוקה קולה) משקיעה 2.5 מיליון שקל בפעילות קידום מכירות דיאט קוקה קולה לימון.
 
מירב דבורי, מנהלת מותג דיאט קוקה קולה, מסבירה: "בחרנו לערוך את המבצע דווקא בתקופת החורף, מאחר שמדובר בחלון הזדמנויות אטרקטיווי".
 
דבורי ציינה עוד כי "פוטנציאל הצמיחה של דיאט קוקה קולה לימון הינו גדול, ומנתוני TGI אנו למדים כי נפח הצריכה של המותג מגיע ל-19.7% מכלל האוכלוסייה הבוגרת".
 
במסגרת המהלך, תיערך תחרות ראשונה מסוגה בישראל, לבחירת הכתב הישראלי שיסקר את הקרנבל מברזיל עבור
מגזין האינטרנט של דיאט קוקה קולה לסגנון ואיכות חיים. הכתבות הנבחרות יתפרסמו באתר ומבין כל המשתתפים יבחר הכתב הזוכה בהצבעה ע"י הגולשים וע"י פאנל של אנשי תקשורת.
 
את המהלך יגבה קמפיין פרסום תחת הסיסמה: "שותים וטסים לקרנבל", שיכלול טלווזיה, עיתונות ואינטרנט.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...