ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
גאווה לגיתם
קמפיינים של וולוו והאגודה למלחמה בסרטן עלו לשלב הגמר בפסטיבל ניו-יורק לפרסום
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
26/12/2004 12:51
שני קמפיינים של משרד הפרסום גיתם/BBDO עלו לשלב הגמר בפסטיבל ניו-יורק לפרסום. מדובר בקמפיינים של האגודה למלחמה בסרטן ושל חברת וולוו.
 
קמפיין הפרסום עבור האגודה למלחמה בסרטן מציג בחור המגיע לחוף הים, מניח חפציו ומכניס באופן מפתיע את ראשו לחול. הסימסה שליוותה את הקמפיין: "גם אם תתעלם - הסכנה לא תיעלם".
 
הקמפיין לוולוו עלה תחת הסיסמה "וולוו - הבטחון שלך" והוא מציג חבורת אנשי עסקים בסדנת רוחניות. כאשר המנחה הכריזמטי מבקש מהקהל להפטר מכל חפציו הגשמיים, משילים כולם את התכשיטים וזורקים את מפתחות המכוניות למעט בעל מכונית הוולוו.
 
לדברי סמנכ"ל הקריאטיב בגיתם/BBDO, אסי שביט,  "הצלחה ישראלית בתחרות בינלאומית מעידה על כך שעבודת קריאיטיב טובה, נמדדת גם ביכולתה להעביר את המסרים הפרסומיים  גם לקהלים שאינם מקומיים".
 
יצוין כי השנה השתתפו בתחרות מאות משרדים וסוכנויות מ- 64 מדינות בעולם, שהגישו  למעלה מ-16,000 עבודות פרסום בדפוס, טלויזיה, רדיו, אינטראקטיב ועוד.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...