ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
הקרב של תנובה במילקי מתחמם
חברת תנובה תשיק בחודשים הקרובים מעדן קצפת חדש תחת המותג "קרלו" כדי שיתחרה במעדן הותיק של שטראוס
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
אסנת כותן
26/12/2004 8:56
מעדן הקצפת של תנובה, המתחרה ב"מילקי" של שטראוס, צפוי להיות מושק תחת שם המותג "קרלו" - כך נודע ל מעריב. על-פי הערכות, צפויה תנובה להשיק מעדן קצפת שונה במיצובו ובטעמו ממילקי, שעל פיתוחו שוקדים בתשלובת החלב של תנובה כבר כמה שנים.
 
מילקי נחשב אחד המוצרים הרווחיים ביותר של מחלבות שטראוס והשליט הבלתי מעורער של שוק מעדני החלב, שהיקפו כ-320 מיליון שקל בשנה. במקביל להשקתו של מעדן הקצפת של תנובה, שצפויה בחודשים הקרובים, מתכוונת תשלובת החלב לתקוף את שטראוס כבר בחודשים הקרובים בחזית נוספת - המשקאות הפרוביוטיים. גם בתחום זה שולטת שטראוס באופן בלעדי עם "אקטימל".
 
כמו מעדני החלב, גם קטגוריה זו נחשבת רווחית ביותר וצומחת בשיעורים ניכרים. תנובה ניסתה לחדור בעבר לתחום המשקאות הפרוביוטיים באמצעות המותג LGG1, שנכשל . השקת "יופלה לבן", שהחיידק הפעיל בו הוא LGG1, אמורה להוות קרש הקפיצה של תנובה להרחבת פעילותה ולכניסה מחודשת לתחום המשקאות הפרוביוטיים.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...