ראשי > כלכלה > כלכלה בארץ > כתבה
בארכיון האתר
נמשכת ההאטה ברשתות השיווק
הלמ"ס: בספטמבר-נובמבר חלה עלייה של 2% בכלל המכירות ברשתות השיווק, לעומת עלייה של 6% בחודשים הקודמים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
שמוליק שלח
21/12/2004 12:18
עדות נוספת להאטה בצריכה הפרטית מגיעה מנתונים לגבי היקף הרכישות ברשתות השיווק. עלייה של 2% בחישוב שנתי נרשמה במכירות אלו בחודשים ספטמבר-נובמבר בהמשך לעליות של 6% בשלושת החודשים הקודמים. כך עולה מנתוני המגמה שפרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. גם במכירות המזון נרשמה האטה מסויימת המכירות ברשתות השיווק בתחום זה עלו ב-2%, בחישוב שנתי, בספטמבר-נובמבר 2004, לאחר  עלייה של  3.3% בשלושת החודשים יוני-אוגוסט.
 
על פי נתוני הלמ"ס חלה בחודש אוקטובר ירידה של 10% במכירות (נתונים מקוריים) לאחר עלייה של 5% במכירות הרשתות בחודש ספטמבר עקב החגים. זאת לאחר שבחודשי הקיץ נרשמה עלייה של 3.7% עד 5.3% במכירות.
 
בלמ"ס מציינים כי הנתונים לגבי רשתות השיווק משמשים כאינדיקטור לצריכה הפרטית, אשר תופסת כשליש מכלל המכירות במגזר הקמעוני.
 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

בארץ
פסיקה עקרונית: תושבי המושב הם בעלי הקרקע  
אגד לא תעסיק יותר נהגים בחוזה אישי  
אחרי 3 רבעונים רצופים של ירידות - ענף הנדל"ן מתייצב  
עוד...