ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
צמיגי אליאנס במיתוג מחדש
רשת הצמיגיות תיקרא מעתה "צמיג מאסטר"; המהלך יגובה בקמפיין חסויות בטלוויזיה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
16/12/2004 10:45
אליאנס יוצאת במיתוג מחדש לרשת הצמיגיות של החברה, תחת השם  "צמיג מאסטר".  המיתוג, בהשקעה כוללת של כ-250 אלף שקל, יכלול גם שקופיות חסות לרשת שיעלו בתכניות טלוויזיה ומשחקי ספורט וכן פעילות קד"מ בסניפים.
 
החסות, באמצעות משרד הפרסום GPS (מקבוצת אדלר-חומסקי&ורשבסקי), מלווה בסלוגן: "כי צמיגים קונים רק ממקצוענים".
 
מנהל השיווק בחברה, תמיר ויג, מסר כי"תהליך מיתוג רשת הצמיגיות הינו חלק ממהלך אסטרטגי של החברה, הנועד להעלות את המודעות הציבורית לחשיבות הבטיחותית של הצמיגים וכן לחשיבות מקצוענות השירות והאמינות של רשת 'צמיג מאסטר'".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...