 |
נטורל פורמולה משיקה סדרות מוצרים לראושנה בשוק הישראלי - סדרת "מוס נמוג" ו"סרום לשיער". מהלך זה של החברה ממשיך את המהלך השיווקי שהובילה החברה במהלך חודש יולי במסגרתו חידשה את מראה כל מוצרי נטורל פורמולה הן מבחינת מבנה המסרים והן במראה האריזות, השיקה שפה פרסומית חדשה, תחת הסלוגן "Its all in your head", ונכנסה לראשונה לקטגוריית השמפו והמרכך, בהשקעה כוללת של כ-2 מיליון דולר. איריס שטרסמן, סמנכ"ל השיווק של נטורל פורמולה: "סדרות המוצרים החדשים שלנו, ככל מוצרי העיצוב של נטורל פורמולה, מבוססים על טכנולוגיית NATURO-LOGIC SYSTEM המיוצרת מן הטבע מפירות וצמחים טבעיים המטפלים בנזקי התייבשות, זיהום אויר ומייבש השיער". שוק מוצרי הטיפוח, העיצוב והצבע לשיער נאמד בכ-645 מיליון שקל בשנה. קטגוריית השמפו והמרכך מגלגלת כ-350 מיליון שקל בשנה ומוכרת כ-30 מיליון מוצרים כאשר היחס בין שמפו למרכך 1:3. קטגוריית טיפוח השיער מגלגלת כ-135 מיליון שקל בשנה, כאשר נטורל פורמולה מובילה בו עם נתח שוק של כ-50% ועם מוצר הדגל של החברה "קרם לחות לשיער". קטגוריית צבעי השיער נאמדת בכ- 160 מיליון שקל. בתחילת דרכה התבססה נטורל פורמולה על מוצרי שיער מתמחים שנתנו לראשונה פתרונות טיפול וטיפוח לשיער כשבבסיסם התפיסה כי ניתן ברגע וללא מאמץ לטפח ולהזין את השיער ללא שטיפה ולהשיב לו את המראה המטופח, הנקי והרצוי. כיום מגוון מוצריה מונה כ-250 פריטים שונים בכל קטגוריות הקוסמטיקה והטואלטיקה כולל: מוצרים לטיפוח השיער, צבעי שיער, דאודורנטים, סבון נוזלי, מוצרי טיפוח לפנים ולגוף ומוצרים לגבר.
|
 |
 |
 |
 |
|
|