ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
תקציב המדיה של הנקל-סוד למכרז
התקציב מטופל בשנתיים האחרונות בקרט מדיה ואן, בהתאם למדיניות הקונצרן להפריד בין הטיפול בקריאייטיב למדיה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
12/12/2004 9:26
חברת הנקל-סוד החליטה להוציא את תקציב תכנון ורכישת המדיה למכרז. לאחרונה פנתה החברה למספר חברות מדיה, בהן יונייטד (של שלמור-אבנון-עמיחי וראובני-פרידן), יוניברסל מק'אן (מקבוצת מק'אן אריקסון) ו-TMP (מיזם המדיה המשותף ליהושע, גיתם, יורו ת"א, ליניאל ודרורי שלומי).
 
תקציב החברה מטופל בשנתיים האחרונות בקרט מדיה ואן, שהוזמנה אף היא להשתתף במכרז.
 
יצוין כי מדיניות קונצרן הטיפוח העולמי היא לקיים הפרדה בין הטיפול בתקציב הקריאייטיב לטיפול במדיה. בהתאם לכך, יכולה חברה המקומית להתקשר עם חברת מדיה על-פי בחירתה, אולם תקציב הפרסום נמסר בהתאם להתקשרויות הבינלאומיות.
 
בארץ מתחלק תקציב הפרסום בין: יהושע/TBWA, המטפל ברוב התקציב ובמותגים "קומפקט סוד", "סוד סופט", "הוואי" ו"טופ סוד" לכלים; ליניאל/DDB, המטפל בתקציב  "FA"; וגיתם /BBDO, המטפל בתקציב הפרסום של אבקת הכביסה "פרסיל".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...