ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
פקטורי 54 מתרחבת: פותחת אגף למותגי ילדים שעוצב כ"בית חלומות"
מותגי הילדים שיימכרו בפקטורי 54 הם דיזל, שבניון, נאף נאף, ראלף לורן, פילה, ברבי, דיסני, וורנר ומותג הנעליים האיטלקי צ'יקו, שאת הזיכיון הבלעדי לשיווקו קיבלה משפחת אירני לפני כחודשיים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
יעל גרוס
8/12/2004 8:58
פקטורי 54, חנות הקונספט המשווקת 160 מותגי אופנה, נפתחה לפני שנה על-ידי משפחת אירני במתחם פולג שבנתניה, על שטח של 2,000 מ "ר. באחרונה הוחלט להרחיב את החנות: נשכרו עוד 500 מ"ר, שבהם יימכרו מותגים לילדים באולם שעוצב בהשראת "בית חלומות" מהאגדות.
 
מותגי הילדים שיימכרו בפקטורי 54 הם דיזל, שבניון, נאף נאף, ראלף לורן, פילה, ברבי, דיסני, וורנר ומותג הנעליים האיטלקי צ'יקו, שאת הזיכיון הבלעדי לשיווקו קיבלה משפחת אירני לפני כחודשיים. לדברי רוני אירני, בעלי פקטורי 54, " הקמנו את החנות המתמחה הגדולה בישראל. הרעיון הוכיח את עצמו, ועד כה ביקרו בו למעלה ממיליון איש".
 
במפלס העליון של פקטורי 54, על שטח של 200 מ"ר, נפתחה מחלקה למותגי יוקרה, בשלב הראשון לגברים, ובמרס תיפתח גם מחלקה לנשים. לדברי אירני, בימים אלה נבחנת גם פתיחת מתחם חדש, באילת או בראשון לציון.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...