ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
'לחמי' מתרחבת באירופה
הקונדיטורייה החלה בשיווק מוצרי היצוא של החברה גם למדינות לטביה, ליטא ואסטוניה. פעילות היצוא של לחמי מהווה כ- 50% מהיקף פעילותה הכולל של החברה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
יעל גרוס
6/12/2004 14:41
קונדיטוריית לחמי ממשיכה להרחיב את פעילותה בזירה הבינלאומית. היא החלה בשיווק מוצרי היצוא של החברה גם למדינות לטביה, ליטא ואסטוניה. מוצרי לחמי מיוצאים לחו"ל תחת המותג  "אלזה'ס סטורי" ובמדינות היצוא החדשות ישווקו ברשת השיווק הגדולה: VP Market רשת שיווק זו מחזיקה בכ- 30% מנתח שוק המזון במדינות לטביה, ליטא ואסטוניה ובסה"כ מפעילה כ- 280 סניפים.
 
בשלב הראשון ייוצאו למדינות אלו כ-15 סוגי עוגיות ביניהם פרות יבשים, גרנולה, צנימי שקדים וצימוקים, נטיפי שקדים. פעילות היצוא של לחמי מהווה כ- 50% מהיקף פעילותה הכולל של החברה. סרגיי ברודיאנסקי, מנהל מכירות מזרח אירופה של קונדיטוריית לחמי, מעריך כי בשנת הפעילות הראשונה צפויה פעילות המכירות להגיע ל-150 אלף דולר.
 
 עוד מסר ברודיאנסקי כי הכניסה לרשת השיווק  VP Market היא בבחינת הישג מקצועי גדול וחשוב ובעיקר בשל היותה מובילה וקובעת הרגלי צריכה בתחום המזון והצריכה במדינות אלו. 
 
פעילות היצוא של לחמי מהווה כ-50% מהיקף פעילותה הכולל של החברה. בחו"ל נמכרים מוצרי לחמי תחת המותג "אלזה'ס סטורי" וניתן להשיגם בקנדה, יפן, גרמניה, אנגליה, אירלנד, בלגיה, הולנד, איטליה, אוסטרליה ורוסיה.
 
פעילויות השיווק של לחמי בחו"ל כוללות בין השאר השתתפות בתערוכות, מתן חסויות לתצוגות אופנה בפריס, מבצעי הטעמה, השקות בינלאומיות בבתי כל בו יוקרתיים דוגמת סקס פיפט אווניו, יצירת פרייבט לייבל לחנויות יוקרה דוגמת הרודס ועבודה מול חברות ההפצה גדולות.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...