ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
הישראלים מנשנשים קשים
סקר: 81.8% לועסים משהו בין הארוחות. התאווה הנשית לנשנוש גבוהה משמעותית מזו של הגברים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
טל פמסון
1/12/2004 14:58
81.8% מהישראלים מנשנשים בין הארוחות. שליש עושים זאת לעתים קרובות, 26.1% רק לפעמים, ו- 22.4% לעתים רחוקות. נתון בולט נוסף הוא כי נשים מנשנשות יותר מגברים: רק 14.8% מהנשים אינן חוטאות בנשנוש, לעומת 18.2% מהגברים. הסיבות השכיחות ביותר המונעות מהישראלי לנשנש בכלל או לנשנש יותר הן החשש מהשמנה או ההערכה כי מדובר באוכל לא בריא. כך עולה מסקר שערכה אסם לקראת השקת "מיני לחמית" - סדרה חדשה של חטיפי
תחליף לחם. 
 
התקפי הנשנוש של הישראלי משתנים לאורך שעות היממה – ובין גברים לנשים. 17.9% מהנשים מרגישות שהן "חייבות" לנשנש בין חמש לשש אחר הצהרים – לעומת 7.2% מהגברים. הנשנוש הגברי מגיע לשיאו בין שמונה לתשע בערב – 10.1%, אלא שאז גם 13.1% מהנשים חייבות לנשנש. למעשה, מוצא הסקר כי למעט שעה אחת ביממה, בין עשר לאחת עשרה בלילה – התאווה הנשית לנשנוש גבוהה תמיד מזו של הגברים.
 
המוצר החדש של אסם. צילום: יחסי ציבור
מעדיפים מלוח
הטלוויזיה היא בת הלווייה הפופולארית ביותר של הנשנוש. 58.9% מהמנשנשים עושים זאת כשהם צופים בטלוויזיה, 20.4% בעת קראית ספר או עיתון, 10.8% עושים זאת ליד המחשב, ו-13.1% עושים זאת בעבודה.

חטיפים מלוחים לסוגיהם מהווים 35.6% מהנשנושים אותם נוהגים הישראלים לצרוך. עוגות, עוגיות ו-וופלים מהווים23.2%, חטיפי שוקולד ושוקולד 22.6%, בעוד תחליפי לחם וקרקרים מהווים כיום 5.2% מכלל הצריכה. 40% מהנשים מעדיפות נשנושים מלוחים לעומת 39.5% המבכרות את הטעם המתוק. אצל הגברים, גדל ההפרש לטובת המלוחים, והוא עומד על 37.6% לעומת 36.2. כ-17% מבני שני המינים מעדיפים "גם וגם".
 
וכמובן שאי אפשר לסיים סקר העוסק בחטיפים – מבלי לגעת בסוגיית הדיאטה: 37.5% מהנשים ו- 24% מהגברים שהשתתפו בסקר דיווחו כי היו בדיאטה בשנה האחרונה.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...