 |
ימים ספורים אחרי השקת שירות הטלפון המתחרה ב בזק, מכריז בכיר ב הוט: "אנחנו מעוניינים בשקט נפשי בקשר לתפקוד המערכת, ולכן נשקול שלא לגבות תשלום מהלקוחות עבור השירות בחודשיים הראשונים". הוט, שהשיקה את שירותי הטלפון שלה ביום חמישי, תנסה בתקופה הקרובה לווסת את הביקוש לשירות. בשלב הראשון לא תקבל החברה בקשות לחיבור טלפון מלקוחות, אלא תיזום בעצמה פניות ללקוחות שלה, שכבר רוכשים שירותי טלוויזיה בכבלים ואינטרנט. "לא נצא בקמפיין שיווקי ב-3 החודשים הקרובים. חשוב לנו להדביק קודם את הביקוש שכבר קיים לשירות, ורק מאוחר יותר ליצור ביקוש באמצעות פרסום", אומר הבכיר. ביום חמישי פרסמה החברה את תעריפי שירות הטלפון. התמחור בנוי כך שלקוחות קיימים של החברה, שמשלמים לה על שירותי הכבלים והאינטרנט, יעדיפו לנטוש את בזק ולעבור אליה. לעומתם, לקוחות שרוכשים מהוט רק שירות אינטרנט מהיר, או כאלה שכלל אינם לקוחות של החברה, יעדיפו לעת-עתה לשמור על הטלפון של בזק. כ-970 אלף משפחות מחוברות כיום לטלוויזיה הרב-ערוצית של הוט, וכ-330 אלף רוכשים ממנה שירות אינטרנט מהיר. התשתית של החברה מכסה כ-95% מאוכלוסיית המדינה, והחברה תנסה, גם באמצעות שירות הטלפון, למשוך חזרה לקוחות שנטשו אותה לטובת יס - כ-40 אלף משקי בית בשנה האחרונה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|