ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
כאל זכתה במקום הראשון כנותנת השירות הטוב ביותר
החברה זכתה בתחרות השירות ללקוח של המי"ל. במקום השני זכתה "פרטנר", ובמקום השלישי זכתה "ניופאן"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
טל פמסון
24/11/2004 14:20
חברת Cal זכתה במקום הראשון בתחרות השירות ללקוח של המי"ל (המרכז הישראלי לניהול), בטקס שנערך אמש במלון "דיוויד אינטרקונטיננטל".
 
מזה מספר שנים, מקיים המי"ל, את תחרות השירות בין חברות שונות במשק הישראלי. בשלב הראשון בתחרות, מתמודדות חברות על המקום הראשון מול חברות נוספות באותה קטגוריה עסקית, ובשלב השני נערכת תחרות בין כל הזוכים במקום הראשון מכל הקטגוריות.
 
השופטים ציינו כי בחירתם נבעה מכך ש"כאל" מקיימת דיאלוג פתוח עם לקוחותיה. עוד ציינו השופטים כי "כאל" השכילה להיות קשובה ללקוחותיה על מנת לספק להם את המוצרים והשירותים המתאימים לצורכיהם.
 
בעז צ'צ'יק, מנכ"ל חברת Cal: "זהו הישג ל-Cal בפרט ולחברת כרטיסי אשראי בכלל, המחייב אותנו לשמרו גם בשנים הבאות. הגענו למעמד מכובד זה בתחום השירות הודות לגברת חולי רז, סמנכ"לית שירות, וכל צוות האגף שבזכות עשייתם המקצועית והמאומצת ניתנה לנו הכרה פומבית בתחום השירות".
 
במקום השני בתחרות השירות ללקוח זכתה חברת "פרטנר", ובמקום השלישי זכתה חברת "ניופאן".

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...