ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
תקציב הפרסום של גוטקס ליהושע/TBWA
התקציב, בהיקף 5 מיליון שקלים, טופל עד כה באופטימום
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
21/11/2004 9:28
קבוצת גוטקס העבירה את תקציב הפרסום ליהושע/TBWA. התקציב, בהיקף 5 מיליון שקלים, כולל את הטיפול בכל מותגי הקבוצה בהם: פלפל, אוברזון, טורקיז וכריסטינה.

לדברי ג'וי שוובל, מנכ"ל ויו"ר הקבוצה, "העברת התקציב נעשתה במטרה להרחיב את הטיפול הפרסומי ברמה הבינלאומית בשיתוף סניפי TBWA בניו יורק, פריז ומדריד. זאת היות וקבוצת גוטקס גדלה בכל שנה ופעילותה מתרחבת וחובקת עולם".
 
יצוין כי תקציב הפרסום טופל בשנה האחרונה על ידי משרד הפרסום אופטימום.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...